20100810

Hejhej!
vaknade redan vid tolv idag, så har käkat lite frulle.
har även försökt få tag på Emelie, men bruden var visst tydligen för upptagen för att svara i telefonen, så jag smsade Ivarsson istället.
just nu sitter jag och försöker övertala henne att sola med mig,
och det verkar som att jag precis lyckades.
så alldeles strax ska jag ut i det superbra väder för att sola på sun4u.
rättså onödigt.. soligt utomhus ju, menmen, haha.
kanske hinner med både och :)

senare ikväll har jag iallafall träning, asgött!
och imorgon ska vi till Oleary's med laget för att äta och kolla på fotboll,
och på torsdag är det dags för träning igen.
dessutom börjar serien nu på lördag med!
mycket fotboll nu sista sommarlovsveckan, men äsch, kul!

nu ska jag iallafall klä på mig hehe,
elin skulle tydligen komma snart..
ciao!

Inga kommentarer: