20100811

TOPPENKVÄLL

Hejhej!
som rubriken säger var kvällen på Oleary's helt toppenbra.
har skrattat en hel del med dom som satt vid mitt bord,
och efter matchen så gick Lina och jag till Donken.
där satt Ida och Olivia och några, så vi pratade med dom en stund,
sen promenerade vi hem.
och sen dess har jag suttit vid datorn.

men tidigare idag så har jag umgåtts med min boyfriend.
han kom redan vid tio, (jag gick alltså hem jättetidigt från Emelie), så vi sov till två.
sen käkade jag frukost och duschade och lite så, sen väckte jag honom.
vi har i stort sett legat och pussats hela dagen, för det åskade och sen regnade det massor,
så det var ju helt perfekt väder att bara ligga och mysa.
dessutom börjar ju jag skolan på måndag, så vi kommer inte kunna träffas så ofta.
men får försöka träffas så ofta det går.

imorgon har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt på dagen,
sen på kvällen har vi ju fotbollsträning -sista innan matchen på lördag.
så det är bara att se till att koncentrera sig och köra på ordentligt så man känner sig redo.
annars på lördag så ska jag och Älskling till Twins med hans syster och äta.
det är tydligen mors dag i Thailand då, så vi skulle fira det lite typ.
sen ska han sova hos mig, och söndagen ska vi bara mysa.
tror helgen kommer bli superbra!

menmen, här nedan har ni en bild på mitt assnygga face -not.
men ja, en bild har ni iallafall.
hade tänkt att ta lite bättre bilder med kameran,
men jag orkar inte.. så det fick bli camen i mörkret.
men äsch! ska försöka ta kort med kameran så ofta som möjligt.

nu ska jag iallafall ta bort sminket, sen ska jag läsa och se vad Älskling har för sig.
vi hörs imorgon! PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vad sommaren har gått fort Vad är det för utbildning du går