20100921

HEADACHE

Hejhej!
idag stannade jag hemma från skolan.
åkte ner till bussterminalen och allt, men kände att jag inte mådde bra så jag tog nästa buss hem istället.
sov som en stock till kl. 12 när mami kom hem,
och då satte jag mig faktiskt och pluggade.
nu har jag tagit en paus och ätit lite,
men funderar på ifall jag ska fortsätta plugga.
skulle ju vara bra att jobba lite med det enskilda projektarbetet.
meeen, jag har en sån jäkla huvudvärk så jag tror jag dör.

vet inte riktigt om jag kan träna ikväll, men jag tror jag står över.
känns som att det inte är värt det att springa massor när man är halvsjuk,
så det är nog bättre att köra ordentligt på torsdag då jag förhoppningsvis hunnit bli frisk.

imorgon ska jag iallafall till skolan, ifall jag inte mår sämre.
men det tror jag inte att jag gör så, och efter skolan tror jag att Fanny och jag skulle ses en stund.
sen ska jag förhoppningsvis till Älskling.
men vi får se helt enkelt hur jag mår imorgon.

ska sätta igång med projektarbetet nu, PUSS

Inga kommentarer: