20100921

Hej!
nu har jag fan i mig pluggat hela dagen,
så idag kan jag verkligen säga att jag gjort något bra.
dock har jag nu mer huvudvärk än någonsin,
men sticker ner till träningen sen och ser ifall den avtar med lite frisk luft.

ikväll bjuder skolan alla elever på skolan på hockeymatch, LCH-Timrå.
det är LHC:s första hemmamatch (tror jag), och hela klassen ska typ gå.. förutom jag.
förstår inte hur man kan tycka att det är kul att sitta och frysa häcken av sig,
medans ett antal spelar åker runt och slår ner varandra på isen? haha
nevars, det är säkert jättekul att sitta där och frysa på en stol (?) hela kvällen.
men njae, inget för mig som verkligen inte klarar av minsta lilla kyla.

tänkte kolla en stund på tv nu,
sen ska jag packa fotbollsväskan och invänta Alle och Madde.
hör nog av mig efter träningen igen, om inte, så hörs vi imorgon.
PUSSISAR

Inga kommentarer: