20100923

Hejhej!
Äntligen har jag hittat en vinterjacka som jag gillar, och som jag antagligen inte kommer att frysa i sen i vinter.
och jag tycker tillochmed att priset är rimligt, ifall jackan är så pass bekväm som jag tror den är.
tänkte springa in och testa den imorgon efter skolan, eller någon gång under nästa vecka.
meeen, ska inte sitta och skriva en hel bok om jackan.
idag fick vi lära oss massor om håret, uppbyggnad och allt, rättså intressant faktiskt och det va väldigt mycket som va helt nytt - kul!
sen hade vi datakunskap och då fick vi testa på att ta bort lite fläckar, sminka och lite sånna där saker i PS.
också rättså kul, tills man tröttnade på att det blev fel hela tiden, haha.
förstår inte hur folk kan jobba med att sitta och ta bort varendaste prick i ansiktet på en människa, bara för att den ska se bra ut på t.ex ett tidningsomslag.
men vid halv tre så lämnade vi in datorerna, sen slutade vi direkt efter det.
dock fick vi vänta på bussen till tio över tre så..
menmen, va hemma vid halv fem och halv sex skulle jag ju iväg på träning så det va bara att slänga i sig något att äta, packa väskan och sen åka ner till Z.
idag var det dock en väldigt slappträning, hade mest lite boll-lekar som t.ex fotbollskubb och grisen.
kul med såna träningar ibland med faktiskt!

men jaa.. ska alldeles strax gå och lägga mig.
och imorgon är det skolan, har frisör hela dagen, men tror det är mest teoretiskt arbete.
så ja, inte världens roligaste dag, men en jäkla tur att man har en bra klass.
sen efter skolan så ska jag hem, packa ner lite saker, och sen åka hem till Älskling.
sover även över hos honom, så imorgon kommer jag inte uppdatera något på kvällen.
men, känns som jag bara babblar på massa!
hör av mig under dagen imorgon istället,
ha det bra! pussss


Intersport 3500:-


Inga kommentarer: