20100903

Hejhej!
är helt jäkla slut just nu asså,
men känner att det inte riktigt finns någon mening med att sova.
klockan närmar sig nämligen sju och jag ska förhoppningsvis träffa Zandra och Elin ikväll.
men Zandra har inte kommit in till Motala än, så vi får se hur det blir.
kanske stannar hemma och bara tar det lungt.
ska trots allt upp supertidigt imorgon, för kl. 10 ska jag till Harmoni och prata om apu-plats.
ringde dit förut och tyckte det lät väldigt positivt, så jag håller tummarna.
gick en liten sväng på stan förut och hittade ett par skor..
vill ha massa pengar att bara spendera, men först och främst är det frisören.
därefter blir det vinterjacka och höstskor jag ska hålla utkik efter.
kanske även en mysig höstjacka.

idag har vi iallafall lärt oss hur man klipper helform.
vi gjorde ju det andra skoldagen, men idag berättade dom hur man gjorde och allt.
och jag är faktiskt jäkla nöjd med resultatet.
trodde det skulle vara supersvårt, vilket det också var i början, men efter en stund när man fått in hur man gör och allt i huvudet, då gick det riktigt bra.
hoppas att vi får öva några fler gånger nu innan apu:n, så vi kanske kan klippa någon.
anyways, vi fick dessutom testa på att applicera färg i dockans hår.
dock använde vi inte hårfärg, utan vi fick använda balsam.
tyckte dock inte det var sådär superkul,
men kanske blir roligare när vi får använda färg och ser lite resultat.

imorgon hade jag tänkt åka in till linköping med några tjejer,
men tror jag stannar hemma istället.. och tar det lite lugnt.
känns som jag är iväg och gör saker hela tiden, så jag hinner aldrig slappna av ordentligt.
bättre att jag tar igen sömnen lite.
sen på kvällen ska jag ju till älskling och vara barnvakt åt Natali och Dennis,
så då blir det väl också att ta det lugnt.
men det känns skönt att inte behöva stressa nu på helgen.

aja, tänkte öppna ostbågspåsen mami och jag inhandlade förut, och invänta lite information om kvällen.
men tror vi hörs ikväll! pussisar


1 kommentar:

Medina sa...

haha du och ostbågar:P!
neeeeeeeeeeej häng med:(