20100929

Hejhej!
är hemma och väntar på att klockan ska närma sig kvart i fyra,
så jag kan pallra mig bort till busshållsplatsen.
men än så länge är den inte ens tre, så det är en stund kvar.

idag har vi iallafall bara haft engelska, och det va en grymt svår uppgift vi fick.
väldigt svår att förstå, och inte heller helt enkel att göra.
men det gick bra, hoppas jag!
vi fick iallafall sluta lite tidigare, så vi skulle hinna med halv tolv bussen.
så va i motala redan vid halv ett, och då sprang jag, miki och christian in på intersport och testade min jacka.
och ja, den är perfekt precis som jag trodde.
hade dock inte skadat med en S, men får se ifall dom får in nya jackor.
har ju ändå inte några pengar än, och jag vet inte riktigt när jag får ihop 3500kr, men det ska nog gå.

idag ska jag ju som jag skrivit tidigare, umgås med min Älskling.
och imorgon så är det ju vanligen fotbollsträning, men vi ska jobba lite på bipart istället.
inte världens roligaste syssla kanske, men det blir oftast roligare än man tänkt sig.
men sen är det fredag, och då ska vi i klassen åka till Norrköping och gå runt lite på hantverksmuseet.
har ju ett projekt som handlar om hantverkets historia, så jag hoppas vi får lite info som man kan skriva i uppsatsen.
sen så har ju jag och mitt hjärta 9 månader på fredag, hihi.

men ja, kanske ska fräscha till mig lite och sen börjar nog klockan närma sig halv.
kan lägga in en bild på hur lockarna blev förra lektionen,
har nämligen hittat minneskortsgrejen till mobilen, bra va?
men hörs sen då! puss

Inga kommentarer: