20100902

Hejhej!
har fem minuter rast kvar, så tänkte passa på att skriva lite.
idag har vi frisörteknik hela dagen, så vi har delat upp oss i två grupper.
första gruppen schamponerar på morgonen, och jag, som är i den andra gruppen gör slingor i olika hättor.
vi ska inte använda färg, utan bara testa på hur man gör.
men det är la rätt så kul, åtminstonde roligare än att bara sitta och glo.
efter lunch så ska vi tvätta håret på varandra, sen ska vi fixa det lite..
så jag funderar på ifall jag ska be någon våga mitt hår lite.
annars plattar jag det bara som vanligt!

sen efter skolan ska jag förbi 3 ställen och se ifall dom vill ha mig som apu-elev.
så jag får helt enkelt hålla tummarna för att det inte är upptaget.
sen får jag skynda mig hem och slänga i mig något lätt att äta,
för vid sex ska jag iväg på träning.
känner egentligen bara för att sova, men blir nog pigg sen när vi kommit igång.

ayah, rasten är slut så ska väl se ifall det finns någon hätta med hål ledig.
hörs senare skulle jag tro! pusssisar

Inga kommentarer: