20100908

Hejhej!
har varit hos Älskling enda fram tills nu,
därför har jag inte kunnat ladda upp den bilden på håret förens nu,
men bättre sent än aldrig, eller hur ?:)

dagen har faktiskt gått otroligt segt, eller ja, när vi va i skolan gick den segt.
sen direkt när jag kom hem och åkte till Älskling flög den förbi.
typiskt att när man vill att tiden ska gå sakta, så går den fort.
menmen, så är det!

redan torsdag imorgon, och hur skönt är inte det?! typ asssskönt!
ska ha frisörteknik på förmiddagen, och därefter datakunskap på eftermiddagen.
sen ska jag försöka mig på att träna igen, och hoppas att ryggen inte börjar göra ont igen.
fick ju så pass ont förra träningen att jag fick gå av, men nu känns det lite bättre.
men det är väl bara att smörja och bita ihop.

anyways, tänkte äta lite mat nu.
så vi hörs imorgon.
godnatt sötnosar!


Inga kommentarer: