20100922

Hejhej!
idag hade vi en riktigt slapp dag i skolan,
monkan babblade lite på engelskan, ingen lyssnade (som vanligt), sen fick vi sluta 10:40.
va hemma redan vid halv ett, så gick en stund på stan med Linnea innan jag träffade Fanny och fortsatte gå på stan med henne.
satte oss på MEU och fikade lite och bara pratade.
sen åkte jag hem en snabbis och lämnade väskan,
sen åkte jag hem till Älskling där jag spenderade kvällen med mitt hjärta.

imorgon har vi frisör på förmiddagen, har inte riktigt koll på vad vi ska göra.. men ja, det blir väl säkert grupparbete eller någonting.
sen på eftermiddagen har vi datakunskap, men vi ska lämna in datorn så jag vet inte riktigt hur det blir.
sen blir det hem och stressa och åka iväg till träningen och ge järnet.
sista matchen på söndag, så det är bara vinst som gäller.

men ja, ska göra iordning mig för sängen tänkte jag.
hörs imorgon! puss

1 kommentar:

Medina sa...

GLÖM INTE ATT HON STÖÖÖÖÖÖÖÖNA HAHA :D