20100928

Hejhej!
sitter och tittar lite smått på House, men har suttit och snackat med Lina under tiden så jag hänger inte riktigt med. Men nu är det iallafall reklam, så kan passa på att skriva lite.
idag var det tydligen sista träningen, egentligen, men eftersom vi ville fortsätta träna så ska vi köra tisdag nästa vecka också.
tycker det är så trist att vi ska ha uppehåll nu, men dom tycker att vi behöver det för att orka sen lite senare i höst och i vinter.
men, jag och en till tjej i laget tänkte dra ihop några stycken så vi kan simma, jogga eller något åtminstonde en dag i veckan under uppehållet så vi håller igång litegrann iallafall.

men imorgon iallafall så har vi engelska, och så slutar vi.
är med andra ord hemma rätt tidigt imorgon, så får se ifall jag kanske ska sticka iväg en snabbis till intersport för att se ifall dom har min jacka, hehe.
vill ju se hur den sitter och allt, innan jag bestämmer mig för just den.
men, jag tror nog den är perfekt.
men efter stan, ifall det blir det, så ska jag försöka hinna med att vila en timma innan jag åker hem till mitt hjärta.
tror vi ska kolla på film och bara ta det lugnt.
ska iallafall tillbringa hela kvällen där, så kommer antagligen inte att uppdatera något.
men kanske, ska ju ha datorn med mig så.

har egentligen lite bilder som jag skulle kunna lägga upp här på bloggen,
men jag har tappat bort grejen som jag lägger in bilderna med så ska försöka hitta den.
men ska hoppa in i bastun en snabbis nu, puss!

Inga kommentarer: