20100914

Hejhej!
slutade skolan redan vid klockan ett, så va hemma rätt skapligt idag.
tänkte vila en timma snart, och sen åka och träna lite fotboll i regnet.
sen blir det nog sängen rätt skapligt.

imorgon tänkte jag stanna hemma, har friluftsdag så ser ingen mening med att åka in dit för att bara kolla på när alla andra tävlar.
ska istället till banken med mami, och lite senare ska jag till Älskling.
eller så ska han komma till mig, vi har inte riktigt bestämt det än.
sen får jag se vad som händer resten av veckan.

anyways, förut när jag kom in så var det första jag såg världens största spindel.
jag dog asså, på riktigt, tog kort på den (haha) sen dödade jag den.
ligger fortfarande kvar i hallen, för jag vågar inte ta bort den haha.
men ska fan lägga in bilden sen, it's huuuge!

meen haha, vill hinna sova så vi hörs sen :)
puss

Inga kommentarer: