20100906

Hejhej sötnosar!
äntligen har jag tid att skriva ett ordentligt inlägg!
sitter och tittar på Biggest Loser Sverige med mami och Lina.
mami beställde hem lite pizza så det har jag mumsat i mig.
dessutom hade hon gjort bullar under dagen, så tryckte i mig en bulle med hihi.
nu är jag allt bra svullen, haha.

meeen, idag har jag ju färgat håret.
gjorde massor ljusa slingor, och jag är faktiskt nöjd.
helt sjukt att jag säger detta, för jag brukar inte bli speciellt nöjd,
men känner att jag ska vara blondie och inget annat.
dock är det mer naturligt nu, än det va innan, precis som det ska vara alltså.
Christian va snäll och umgicks med mig, så det va inte lika tråkigt som det brukar vara.
och sen åkte jag hem till Älskling och pussades lite med honom.

men ja, nu har jag inte alltför mycket att göra.
tänkte borsta tänderna och sen hoppa ner i sängen faktiskt.
imorgon tror jag att jag ska ta en bild på håret så ni får se.
så länge får ni en bild på håret som det va innan,
PUSSISAR

Inga kommentarer: