20100904

Hellu!
kollar på tv med Lina just nu, har nyss ätit och duschat.
ska väl snart föna håret och sen fixa iordning fotbollsväskan och så.

vet fortfarande inte hur det blir med praktiken,
hon skulle prata med en tjej och sen skulle hon höra av sig idag.
men hon sa att hon va nästan helt säker på att jag skulle få komma.
dom hade tydligen varit missnöjda med den förra tjejen dom hade,
så det är lite därför dom tvekar, men hon trodde det skulle gå bra.
så jag håller fortfarande tummarna!!

men, efteråt gick jag en sväng på stan utan Zandra.
gick väl en timma, sen tröttnade jag så då tog jag bussen hem.
somnade vid halv ett och skulle upp 14, men kom inte upp förens 15.
men äsch, gör inget, Älskling skulle tydligen kolla på en match kl. 14.

menmen, ska väl klä på mig lite kläder och börja torka håret.
vi hörs, pussisar

Inga kommentarer: