20100930

 Hej!
nu har jag äntligen fått tummen ur röven och lagt upp bilderna.
dom två första bilderna har jag lagt upp tidigare, men den tredje bilden är då resultatet av rullarna.
vi fick ju inte direkt någon frisyr vi skulle göra, utan vi skulle helt enkelt bara testa på dom olika lockteknikerna, så vi fick helt enkelt göra lite som vi ville.
tyckte inte att det var speciellt roligt att rulla håret, men jag tror nog att det blir roligare när man vet hur det blir, och man kan göra en snygg frisyr därefter.

meeen, idag hade vi grupparbete och enskilt arbete i skolan.
hittar ingen mer information till mitt egna arbete, men imorgon ska vi ju till hantverksmusèet i Norrköping, så förhoppningsvis kan dom ge mig något att skriva.
grupparbete arbetade vi också med, så det har vi kommit igång med nu.

efter skolan gick iallafall Linnèa och jag till biblioteket i stan,
försökte hitta lite böcker om hantverk och det fanns.. om allt annat än frisör.
fy sjutton va irriterande det va, men hittade iallafall en annan bra bok som jag har börjat läsa.
vid fyra åkte jag ner till banken med mami och Lina, och fixade lite med bankkortet.
därefter åkte vi iväg till bipart och räknade skruv med laget.
inte roligt någonstans, men fikat va riktigt gott faktiskt.

nu sitter jag och tittar på idol, brukar inte gilla det men finns inte så mycket annat på tv.
imorgon slutar vi efter lunch, så någon gång under dagen ska vi äta tårta för att fira lillebror.
sen ska Älskling komma över och sova här, hoppas jag.
och på lördag ska jag och Älsk åka in till Linköping för lite shopping.. eller ja, jag tror det iallafall.
vi får se helt enkelt!

har inte så mycket mer att skriva.
vi hörs imorgon när jag kommit hem från Norrköping.
ha det bra! puss

Inga kommentarer: