20101021

Första snön

Hejhej !
idag började dagen med HH-prov, och vet ni vad? jag fick alla rätt!
är helt superstolt över mig själv faktiskt.
resten av lektionen satt jag och gjorde lite flätor,
gick faktiskt mycket bättre idag än det gjorde sist.
sen på eftermiddagen hade jag datakunskap,
och Linnèa och jag blev färdiga väldigt fort så vi fick sluta tidigt.
dock missade jag stadsbussen till Älskling när jag kom in till Motala,
så jag fick sitta på stan en stund med Linnèa och några.
kom hem till älskling vid halv fem, och då var det fullt hus.
myste lite i älsklings säng sen åt vi tårta och sådär.

nu när jag varit hemma har jag bastat och ätit lite.
men nu tänkte jag faktiskt gå och sova.
vi hörs imorgon! GODNATT!

föresten, snöar som bara den just nu. Och tidigare idag snöade det också!


Inga kommentarer: