20101011

Hej!
ligger i sängen just nu och tänker..
asså, alla datum under åren kommer bara finnas en gång.
som det där med (20)10 10 10, det kommer bara att vara det en gång.
fattar inte riktigt varför jag tänker på det just nu,
men såg i någon tidning att det stod om 101010, och att det stod någonting om att det aldrig kommer bli så igen.
haha, kommer säkert känna mig supertrög imorgon när jag läser det här men, aja.

idag på matten jobbade jag järnet 1½ timme, sen ballade hjärnan ur så jag tog det lugnt istället.
åkte hem till Älskling efter skolan och bakade med hans lillasyster.
tror vi tog ut kladdkakan alldeles för tidigt, för det va som en hård yta, och under den var det bara smet.
så första tuggorna var supergoda, men sen blev det liiiite to much asså.
aja, superbra dag med mitt hjärta.
myste lite och tittade på någon film.. hehe
kommer varken ihåg handlingen eller namnet på den, haha.

menmen, ska sova nu
pussosaer

Inga kommentarer: