20101027

Hej!
ni förstår nog inte hur galet trött jag är.
jag somnade halv fem imorse, och gick upp kl. 8!
la mig vid 23, men låg och vände och vred på mig hela jävla natten, och sista gången jag kollade på klockan var den tjugo över fyra ungefär.
konstigt nog va jag pigg när jag vaknade, men sen runt två ville jag bara lägga mig i en säng och sova.
men ja, första dagen på praktiken var helt okej faktiskt.
färgade mina ögonbryn, blev lite mörka men det ljusas ju upp så fort.
sen träffade jag upp Elin och Medina för att luncha på MEU, nachotallrik blev det. MUMMA
idag fick jag ju inte göra så mycket, men imorgon tror jag att jag skulle få testa på lite saker, men vi får se hur det blir.
klippa mig skulle jag göra imorgon eller fredag iallafall.
sen funderar jag på att lägga sista slantarna på att färga utväxten..
men jaaaa.. får se lite hur det blir med det.
kanske väntar till slutet av november istället, och lägger pengarna på något roligare.

men nu måste jag basta! godnatt sweeties :)

Inga kommentarer: