20101022

Hejhej!
asså.. igår snöade det ju.. men imorse när jag vaknade asså, det va helt sjukt mycket snö!
ni ser ju på bilderna här nedan, vi hade 1dm! kan ni fatta det? i fucking oktober!
usch, jag hatar verkligen allt med kyla, och det inkluderar veeerkligen snö.
hoppas det är som tidigare år, att det kommer tidigt en gång och så kommer det inte förens vid jul igen.

anyways, när jag kom fram till skolan så hade vi en genomgång om hur man färgar ögonbryn och fransar.
tänkte färga mina ögonbryn liiiite mörkare, men kunde inte göra det för vi hade ingen pincett och jag ville verkligen plocka mina ögonbryn innan jag färgade.
menmen, får väl bli nästa gång eller något.

nu har vi alldeles strax lunch och jag ska värma min grandiosa pizza, hehe.
aja, efter lunch har vi permanentrullning efter schema.
tyckte det va skittråkigt sist, men får hoppas på att det är roligare idag.. haha.
hörs sen då! puss



Inga kommentarer: