20101017

Hejhej!
haha, va chockad jag blev när jag gick in på bloggen nu och såg vad Älsk hade skrivit.
råkade ju somna igår i väntan på att vi skulle sätta på filmen som vi hyrt.. haha.
menmen, så kan det gå, haha.

har inte haft en tanke på bloggen, så det är därför jag inte har skrivit någonting.
sov ut igår, och sen umgicks jag ju med Älskling och jaa, han har ju redan skrivit vad vi gjorde så antar att jag inte behöver repetera det.
kan dock tillägga att jag faktiskt vaknade en timma senare, och då kollade vi på filmen.
så vi somnade väl runt fyra fem, haha.

idag så kunde jag inte sova ut överhuvudtaget,
vaknade redan vid 11 och låg och försökte sova till ungefär kl. 14, då gav jag upp.
myste lite med Älskling, åt lite, gick en promenad med Eddie och så cyklade vi ner till stan för att lämna tillbaka filmen.
och sen jag kom hem så har jag bara pluggat.
har ju matteprov imorgon, och jag har suttit och verkligen försökt få in allt,
men jag kan helt ärligt inte få in ett skit.
känns verkligen inte som att provet kommer gå bra, men får göra det jag kan.

men ska sova snart, så ska väl göra ett sista försök att plugga en stund till.
puss

Inga kommentarer: