20101003

Hejhej!
har haft en suppperbra dag med min Älskling idag, så jag har inte haft någon lust alls att sätta mig vid datorn och blogga.
men nu har han åkt hem, och jag har pluggat färdigt så nu har jag tid.

igår kom Älskling hem till mig, och då gick vi en långpromenad med bebis.
sen köpte vi lite gott och så tog vi det bara lugnt hela kvällen.
och idag tog vi oss en liten sovmorgon, och sen har vi gått en promenad och chillat.
sen när älskling åkte hem så satte jag mig och arbetade med det enskilda arbetet,
och jag tror att jag är färdig. Har fått ihop 1035 ord, och jag kan inte komma på något som saknas.
men ska för säkerhetsskull kolla igenom det imorgon igen.
sen är det nog färdigt för inlämning!
skönt att bli av med det faktiskt, för då återstår bara grupparbetet.

anyways, imorgon är det världens tråkigaste skoldag.
måndagar är ju värsta dagen i veckan verkligen, och nu har jag mens med så kommer bli extra tråkigt.
menmen, antar att det bara är att stå ut.
ska ju åtminstonde träffa Älsk efter skolan, så något bra händer ju.

men jaa.. tycker att vi hörs imorgon istället!
puss

Inga kommentarer: