20101010

Hejhej!
har haft två superbra dagar med min Älskling.
igår så bastade vi först,
sen tittade vi på P.S I love you, tyckte dock inte den va så bra som jag trodde den skulle vara.
sen hade vi bara myspys resten av kvällen.
och idag har vi gått en promenad, och så har vi hjälpt varandra med lite läxor.
jag städade även rummet idag, duktig som jag är ibland.
ska käka lite mat snart, och sen tror jag att jag ska basta.
ska läsa lite i engelskaboken med, och sen blir det nog sängen rätt tidigt.

imorgon har jag svenska hela förmiddagen,
och sen på eftermiddagen har jag matte.
tror jag ska lämna in projektarbetet imorgon med,
ska bara se så att svenskaläraren är nöjd.
sen efter skolan åker jag hem till Älskling.

men jaa.. har inte alltför mycket att säga.
vi hörs imorgon istället :) puss

Inga kommentarer: