20101013

Hejhej!
har kommit hem från skruvplockningen, va bara där 2 timmar idag så det va inte så farligt.
dock var vi inte så många, menmen, det funkade.

borde egentligen sätta igång med matten, eftersom vi har prov på måndag.
men jag har verkligen inte lust att sätta mig och räkna ännu mer..
och jag tycker matten är skitsvår just nu.
har alltid haft lätt för matte, men nu går det inte längre.
fast det är väl bara att ta tag i det, så slipper jag det i helgen.

imorgon har vi genomgång om huden, och sen ska vi förbereda gruppredovisningen som vi ska ha på fredag.
har inte riktigt kommit igång med frisyren, så nu är det verkligen dags.
slutar tre imorgon, så är i stan vid halv fem, och då åker jag hem till Älskling.

men jaa.. ska sätta igång med matten nu, en stund måste jag ju orka plugga.
hörs imorgon! puss

Inga kommentarer: