20101007

Hejhej!
jag hade ingenting att skriva på grupparbetet igår,
så jag satt och tittade på tv, bastade och så la jag mig vid 23.
kunde dock inte sova inatt, så idag har jag världens huvudvärk.

kom iallafall iväg till skolan imorse, och idag skulle vi haft genomgång om huden.
men eftersom Jessica var sjuk, fick vi jobba lite med det själva.
blev färdig rätt fort, så har inte direkt någonting att göra.
tror jag ska försöka jobba lite med grupparbetet efter rasten,
för det har vi knappt jobbat någonting med alls.

skulle haft datakunskap i eftermiddag, men Stig skulle vara med Rottrollet, så vi får jobba hemma.
rätt skönt att sluta redan vid lunch, men stannar till 12:10, för då går det en expressbuss hem.
tror att jag åker direkt hem till Älskling efter skolan, annars stannar jag hemma en snabbis och chillar lite.
beror lite på vad klockan blir, eftersom Älskling har studiedag vill jag inte väcka honom för tidigt.

och imorgon är det min tur att ha studiedag, så då ska jag ta det lugnt på dagen.
sen skulle jag hitta på någonting med Linis på kvällen.

men jani, hörs senare :) Pusss

Inga kommentarer: