20101018

Hejhej!
kom hem från Älskling för ett tag sen.
bastade nyss, och nu har jag tagit fram frisörboken, men tror jag skippar att plugga idag.
tycker allt att jag förtjänar en ledig dag från allt pluggande.
anyways, i skolan hade vi svenska på morgonen och då pluggade jag matte.
satt ju ett tag med det igår, men satt i stort sett hela svenskan + lunchen och pluggade med,
och ändå kunde jag inte få in allt.
men jag gjorde trots allt så gott jag kunde, så det får vara som det är.

efter skolan åkte jag hem till mitt hjärta, och vi åt någon god kaka och lite mackor.
sen tittade vi på "legend" (tror jag filmen hette), och den va riktigt bra faktiskt.
handlade om en kille som ville börja i wrestling (eller vad det heter), och jaa... den va helt enkelt skitbra!
skulle typ hem när filmen va slut, så vi gjorde inte så mycket mer.

imorgon har vi bara gymnastik, men jag är inte säker på att jag ska vara med.
ska in till stan efter skolan imorgon, så har ingen ork att bära på både gympakläder och dator.
ska titta på en skjorta jag velat ha i evigheter, så jag hoppas den finns kvar.
fanns nämligen inte i Motala, men den skulle tydligen finnas i Linköping, bara att hålla tummarna.
finns den, så kommer det upp bild på den imorgon.
ska även se ifall det finns någon snygg röd bh jag kan ha på halloween.

meeenmen.. ska kolla igenom fejjan och aftonbladet,
sen närmar sig nog klockan sängdags.
godnatt sötisar!

Inga kommentarer: