20101022

Hejhej!
kom inte hem förens halv sex idag, för Christian och jag fick för oss att skippa 2-3 motalabussar.
nevars, jag glömde min klippdocka på stadsbussen så vi väntade på 12:or hela tiden, haha.
men fick ett nummer som jag kunde ringa tillslut, så då kunde vi äntligen åka hemåt.
och på bussen var det en tjej som slog i huvudet i taket på bussen (där man kan lägga bagage) och det small verkligen till så in i den, så Christian och jag skrattade säkert halva vägen åt det! hehe
gick en runda på stan med, eftersom bussen precis hade åkt när vi kom in till motala.. som vanligt.

menmen, när jag kom hem ringde jag till östgötatrafiken,
och dom hade faktiskt fått in min docka så jag ska dit imorgon och hämta den.
hoppas bara att dom har förstått mig rätt nu.

meeen, ikväll ska jag hitta på något kul med min snygga kompis Emelie!
har ingen aning om vad vi ska göra, men nånting skoj kommer vi nog på.
kommer väl antagligen sitta och googla tatueringar och tycka lite synd om oss själva, haha.

anywaays, ska ta det lugnt en stund.
sen ska jag nog promenera över till Emelie.
hör av mig när jag är hemma igen! puss

Inga kommentarer: