20101004

Hejhej!
kom nyss hem till en helt kolsvart tomt hus,
och jag som hatar mörker bara väntade på att någon läskig gubbe skulle hoppa fram någonstans.
men jag klarade mig visst! skönt!
har tittat lite på biggest loser sverige, och nu är det någon kriminalserie.
tror jag ska sova tidigt idag, men vill egentligen basta så jag slipper duscha imorgonbitti..
men får se sen när mami och dom kommer, ifall dom ska basta eller inte.
håller iallafall tummarna för att de ska göra det.

imorgon är det en rättså slapp skoldag, eller.. gymnastiken är oftast skitjobbig,
men eftersom man har så kul samtidigt så blir det inte så jätteansträngande.
sen har vi bara mentorstid, och då hoppas jag på att vi slutar tidigt.
Linnèa och jag tänkte nämligen sola en snabbis efter skolan, och sen ska jag hem till systeryster och klippa henne.
tror att jag ska plugga lite på kvällen med, så jag blir färdig med projektet som jag var tvungen att göra om.. eller ja, iallafall flytta runt på allt och lägga till 1000 saker till i onödan.
menmen.. ska väl inte klaga, det kunde ju varit värre.

anyways, har haft en superbra dag med mitt hjärta idag.
nu ska jag nog äta upp de sista 5 godisbitarna,
och därefter ska jag nog duscha ifall mami och dom inte kommer snart.
ha det bra, puss

Inga kommentarer: