20101019

Hejhej!
ligger här i sängen och är inte ett dugg trött.
har ni tänkt på att man oftast är jättetrött på kvällen, men sen när man väl ska sova, då är man superpigg? eller är det bara för mig det är så? jobbigt är det iallafall.

meeeen, idag hade vi som jag skrev igår bara gymnastik.
så Linnèa och jag kollade på när alla andra körde badminton,
och sen åkte vi in till city med Micaela, also called Mickan.
eftersom vi va typ döhungriga så åt vi först på mc,
sen gick vi till HM och där hittade jag inte bara den svarta skjortan,
utan också en knallröd bh + matchande trosor -perfekt till halloween.
Mina allra sista slantar gick det på, men det var det allt värt.
lägger upp bilder på det imorgon.
efter hm så kikade vi i lite andra affärer,
och jag testade vinterjackan jag ska köpa i small och den satt perfekt.
så hoppashoppashoppas den finns kvar nästa vecka på fredag.
eller är det någon som vet ifall man kan beställa på intersports hemsida?
jaja, när jag kom hem så stack jag hem till Emelie och vi tittade på lite olika citat/texter jag kan ha till min tatuering, och så tittade vi lite på olika resor i Juli, eftersom vi antagligen ska utomlands då.
anyways, här är lite bilder från dagen och fler bilder kommer upp imorgon.
Puss och Godnatt!

föresten, är det någon som vet hur man kan översätta en engelsk eller svensk text till latin?

Jag testar en pälsmössa på Lindex


Linnèa och jag

Linnèa och Micaela

Mickan

Jag och Micaela

1 kommentar:

Anonym sa...

Testa den här :))

http://www.dicts.info/ud.php?l1=Swedish&l2=Latin