20101130

Hej!
äntligen är jag hemma!
kändes som att jag aldrig skulle komma hem,
och utvecklingssamtalet som skulle vara 13:50 var istället 14:40.
menmen, hann med 15:10 bussen som tur var!

nu har jag käkat lite mat, och funderar på lite efterrätt ifall det finns kvar.
sen blir det antingen en powernap eller läsning en stund..
men känns inte riktigt som att ögonen pallar vara öppna mer,
så tippar på att jag lägger mig och sover en timma eller två. hehe

vill iallafall vänta tills mami kommer hem, för att STOLT visa upp betyget på idrottsprovet.
fick faktiskt MVG +, och jag ska verkligen se till så hon ser pluset, haha.
tycker det är rätt bra att gå från knappt G till MVG, så jag är supernöjd.
hade alltså IG-G under högstadietiden, men ligger numera på ett MVG.

aja, ska se ifall det finns lite kladdkaka kvar.
Puss:)

1 kommentar:

Sanna sa...

Hahah, det är bra det Sara!
Fortsätt så!:D