20101105

Hej!
sitter just nu och väntar på att Emelie ska höra av sig,
så vi kan gå en liten promenad i mörkret och kylan.
vet inte vad vi ska hitta på efter promenaden,
men jag är rättså trött så sticker nog hem rätt skapligt faktiskt.

i onsdags iaf så var jag ju på texas, och det blev väl inte riktigt som planerat.
menmen, det va väl helt okej.

och igår åkte jag hem till syrran när jag och älskling vaknat och sådär,
och sen så gick jag ner till Älsk vid fyra.
vi beställde pizza och tjockade oss med film.
inception blev det, och det var inte min typ av film.

imorgon ska älskling komma hit och sova här,
och på söndag är det träning på kvällen.
sen efter helgen så är det ju skola igen..
inte supersugen på't faktiskt, menmen.

blev ett väldigt osammanhängande inlägg, men whatevah.
hörs! puss

Inga kommentarer: