20101119

Hejhej!
efter gårdagens träning så är jag verkligen jätteförvånad över att jag INTE har träningsvärk idag,
liksom.. kunde knappt hålla något i handen igår utan att tappa det för att armarna skakade så mycket.
men antar att bastun gjorde sitt igårkväll :) och tur det!

idag har vi frisörteknik på förmiddagen, och i eftermiddag ska vi fixa inför Öppet Hus.
Linnèa gjorde en inpackning på mig med pensel imorse, så nu väntar vi på att mitt hår ska bli torrt.
superlent är det just nu iallafall, hihi!
ska egentligen öva på att göra slingor just nu, men jag har verkligen ingen lust med det.
dock har vi inte lunch förens om en timma.. så något måste jag la göra en stund åtminstonde.

har faktiskt planerat att göra bara ta det lugnt ikväll.
tänkte se ifall det går någon bra film på tv, äta lite tacos och sen sova tidigt.
måste ju faktiskt upp redan vid 7 imorgon.

men snart får ni se en bild på mig, Linnèa ska bara lägga upp den på sin blogg.
PUSS

Inga kommentarer: