20101108

Hejhej!
har äntligen tagit ut tummen ur röven och gjort den där jäkla engelskauppgiften som skulle varit fixad v. 42.
skulle bara välja en mening eller ett stycke i engelskaboken vi läser, och skriva ner den.. haha, jobbigt va?
kanske dags att ta tag i läsandet av boken med, eftersom vi ska ha läst ut den tills på onsdag och jag har lite mer än halva kvar.. men det hinner jag nog med imorgon, hoppas jag!
anyways, sjukt jäkla lång skoldag idag faktiskt.
och inte bara det att den va lång, det va extremt tråkiga lektioner vilket gjorde hela dagen ännu värre.
men, kom in till Motala vid halv fem och då hade det redan börjat mörkna.
vill inte ens veta hur mörkt det kommer vara senare i vinter när vi kommer hem från skolan.
tråkigt att inte se dagsljus i Motala på ett halvår faktiskt, åker ju till Linköping när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt.
menmen, får se det positivt.. somehow.

efter skolan åkte jag hem till världens finaste pojkvän och myste lite med honom,
lagade bl.a lite mat och pussades litegrann.
kändes dock som att tiden bara flög fram, för helt plötsligt var klockan 20:15 och jag skulle hem.

nu tänkte jag iallafall ta en dusch och sen förbereda mig för natten.
hörs imorgon! puss

Inga kommentarer: