20101112

Hejhej!
idag fick vi permanenta varandra, fast utan permanentvätska.
först fick Linnèa fixa mitt hår, och eftersom jag inte ville ha lockigt så tog vi ut rullarna direkt när hon var färdig.
däremot ville Linnèa testa att ha lockar, så när jag va färdig så satte vi henne i en värmegrej och lät håret torka.. sen började vi plocka bort spolarna.
gaaalet krulligt blev det, hahahahaha!
dock inte i topparna eftersom de inte riktigt hann att torka ordentligt.
fast läraren sa att om vi hade haft i permanentvätska så hade inte håret blivit så krulligt,
utan det hade lagt sig lite mer då vätskan tynger ner håret en aning.
annars har vi inte gjort så mycket i skolan idag.

när jag kom hem så käkade jag lite, och sen kom syrran med bebis och hälsade på.
därefter följde jag med dom hem, eftersom jag ska sova här.
har bl.a ätit och kollat på film med alex och sådär.
strax ska vi plocka fram chokladpuddingen och slå på en film,
sen blir det väl sängen rätt skapligt för imorgon ska vi till stan tidigt.

men jaa.. tänkte bara lägga in bilderna och berätta kort om dagen.
puss

Inga kommentarer: