20101107

Hejhej!
sitter och mumsar i mig lite choklad.
tror minsann jag har blivit sockerberoende efter två veckor med massa gottigheter varje dag.
hade ont i huvudet efter träningen, men det gick över direkt efter en liten chokladbit.
kan inte vara bra det här, får nog dra ner på godiset.
anyways, tänkte berätta lite kort om gårdagen och idag.

baby och jag lagade lite mat, lövbiff med klyftpotatis och sås blev det. -supergott!
sen tittade vi på the number 23, och därefter pallrade vi oss in i mitt rum för att titta på RED.
måste faktiskt säga att den filmen är sjukt bra, rekommenderar den verkligen.
även jag som inte älskar actionfilmer tyckte den va bra faktiskt.
sen iallafall så myste vi lite och la oss väl vid 5 typ.

och idag gick vi upp vid 15 och åt frukost, och sen kollade på Milan när dom spelade mot några.
sen har vi inte hunnit med så mycket mer, myste lite och sådär innan jag va tvungen att sticka iväg till träningen.
hade först ett litet möte om tiden framöver, träningar och cuper etc.
sen hade vi även lite snack om en eventuell lagfest! hoppashoppas!
annars så gick träningen faktiskt rätt bra.. dåligt med luft i salen tyvärr,
men inte alltid man kan lyckas fixa dom bästa salarna.

aja! imorgon är det skola och då hoppas jag att vi får reda på hur matteprovet gick.
sen efter skolan ska jag hem till Älskling och mysa.
kommer vara helt slut, så lika bra att lägga sig nu.
pusspuss!




Emelie och Jag för väldigt länge sen
love you, hun

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig med. :)