20101115

tidsfördriv

Ditt namn?
Sara Riekkinen

Födelseår?
1994

Piercingar?
Naveln

Hur lång är du?
ca. 167?

Spelar du något instrument?
Nej, har spelat fiol, haha :)

Dina första tankar när du vaknar?
snoooooozzzeeee
Är du hungrig?
Inte än, haha

Vart befinner du dig just nu?
i klassrummet

Biter du på naglarna?Nix, har aldrig gjort det.

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Militärgröna

Vad är du bra på?
göra bort mig

Har du några husdjur?
Japp, en kissemisse och en hund.

Är du singel?
Nix!

Vem vet mest om dig?
antingen min syster eller Emelie.

Vad vill du ha just nu?
looov

Ditt mål i livet?
Skaffa familj, och jobba med något jag gillar. RESA
Rädd för?
ormar, spindlar.. fåglar

Har du körkort?
Inte än, hehe :)

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Linnèa eller Mikaela.

Pepsi eller Coca cola?
Coca Cola, always

McDonalds eller Burgerking?
McDonalds

Sjunger du?
När jag känner för det, haha ;)

Vad har du för skostorlek?
38-39 typ

Vill du gifta dig?
Absolut!

Kommer du överens med dina föräldrar?oftast :)
Din hårfärg?
blondie :)

Skorna du hade på dig idag?
svarta stövlar

Grönan eller Liseberg?
Liseberg!

Vad sover du i?
trosor

Kläder du har på dig?
Jeans, grå t-shirt och svart tröja.
Favoritårstid?
sommaren :)

Favoritmat och dryck?
tacos med coca cola.

Hur svarar du i telefonen hemma?
Korhonen, eller Ah?

Hur svarar du i mobilen?
Hallå?

Sov du ensam inatt?
jajamensan.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov i soffan

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt nog och svarade på de här frågorna då med, haha

Vad var det senaste någon sa till dig?
haha, Linnèa sa något precis, men jag kommer inte ihåg vad hahaha

Druckit idag?
Vatten och oboy ;)

Vad är det för väder hos dig nu?
regn

Godaste glassmaken?
chokladglass!
Sover du tungt?
oftast ehehe
Drömmer du mardrömmar?
händer rätt ofta faktiskt

Vad ser du om du tittar till höger?
Mickan :D

Favoritgodis?
nappar, sura hallonflaskor
Hur många kuddar sover du med?
6st :)
Längtar du mest efter just nu?
min iPhone 4 som jag ska få :)

Vad väntar dig om 10 år?
inte en aning, faktiskt

Vad luktar det nu om du sniffar lite?
vet inte, haha

Saknar du någon nu?
Jaaaa, min bby <3

Snus eller cigaretter?
ingenting.

Vill du ha barn?
jaa, 2-4st.

Längtar du till din nästa födelsedag?
njaa.. inte direkt.

Är du snäll?
jämt!

Är du blyg?
om jag är, fyfan!
Tycker du att du har fin dialekt?
haha, ne, men jag pratar väl som alla andra
Har du spytt i någons knä?
nee, det tror jag inte.

Tycker du om fester?
ahaarrå!

Tycker folk du är snygg?
öööhmm.. jaa? haha, ne skoja, vet inte.

Är du modig?
haha nej, verkligen inte
Har du använt någon hårprodukt idag?
nej

Har du bråkat med någon idag?
njae :)

Vad har du för planer till helgen?
aah.. kanske, får se!

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?
18 år.

Är du sugen på något nu?
mmm.. nappar, hehe

Är 50 cent bra?asså.. njaa

Vem får en kram?
Peemmiii :)

Vem får en puss?
Bebbooo <3

Sprit, cider, vin eller öl?
cider, utan tvekan.

Inga kommentarer: