20101211

Hejhej!
blir ett väldigt sent inlägg idag, men har varit upptagen hela dagen.
först och främst hade vi klippteknik hela dagen i skolan, sista klippsättet.
jätteskönt att ha grunderna avklarade, men nu väntar det svåraste, att kombinera olika klippsätt.
men det ska nog gå bra.

efter skolan gick jag till stan med Mikki och Christian och köpte hårfärg,
och när jag kom hem åt Lina och jag tacos, sen satte vi igång med att färga min utväxt.
och därefter tittade vi lite på idol, JAY VANN, och sen så färgade vi hela håret.
det är väldigt ljust nu, skulle dock behöva silverschampoo som en sista touch.. men självklart är mitt slut.
eller, egentligen var det inte slut, men mami fick för sig att slänga det.. så silverschampoo plllzzz?
nemen ska se ifall någon snäll vän kan ge mig lite imorgon.
sen får jag försöka införskaffa mig ett nytt så fort som möjligt.

annars så har jag inte gjort så mycket idag..
Lina toppade mina längder litegrann.. och ja, det var väl det.
imorgon ska jag umgås med Älskling, så vi hörs då!
Godnatt :)

Inga kommentarer: