20101202

Hejhej!
idag hade vi en riktigt slapp (onödig) dag i skolan.
först hade vi lite terminologi på morgonen, sen efter lunch hade vi datakunskap.
hade bara det en timma, för sen fick vi rösta på floristernas dekorationer och därefter fick vi åka hem.
dock missade jag självklart bussen.. så Linnèa och jag gick en snabbis på stan och tog sen nästa buss.
men va hemma rätt skapligt ändå tycker jag.

när jag kom hem satt jag och laddade ner lite appar till telefonen,
så jag gillar den bara mer och mer, haha.
sen när jag hade ätit och lite sådär, då tittade Älskling förbi lite sådär spontant.
hans buss till träningen kunde nämligen inte åka nerför brinkenbacken (en traktor med släp hade kört av, och en annan bil hade krockat in i den) så han kom hem till mig istället.
det resulterade i en suuuuperglad och överlycklig flickvän, hihi.

vi har iallafall bastat och lekt lite med iPhonen, hehe.
sen var han tvungen att åka hem tidigt, eftersom han har skola imorgon.
menmen, en liten stund är bättre än ingen stund.

nu tänkte jag göra iordning mig för sängen :)
hörs imorgon!

och här är videon på när Alexander dansar, som jag lovade att lägga upp för någon vecka sen.. :) söt va? :)


Inga kommentarer: