20101206

Hejhej!
kan berätta lite kort om helgen innan jag berättar om idag.

i lördags så kom Älskling hit, och vi gick ner till godishuset och köpte massa godis,
sen bastade vi och tittade på Harry Potter 4, sen somnade vi vid 12.
egentligen skulle han träna tidigt på morgonen, men han stannade hos mig istället.
så vi sov till 14-15 och sen kollade vi på Air Bud, och så åkte han hem.

och idag då? hade svenska på förmiddagen, men sen åkte jag hem.
sov några timmar, och därefter åkte jag hem till Älskling och tittade på harry potter 5.
hade det supermysigt :)

imorgon har jag bara idrott, och vi ska vara i linköpingssimhall och leka lite.
slutar redan vid 11, så då tänkte jag och Linnea gå en sväng på stan och köpa julklappar.
känns som det är dags för det nu, haha!
menmen, nu ska jag basta! puss

Inga kommentarer: