20101213

Hejhej!
sitter och väntar på att mami ska bli färdig med maten, sen ska jag nog klippa henne.
blir att toppa lite och även klippa upp det litegrann :)
mamma har velat bli klippt jättelänge, men jag har inte velat göra det förens vi gått igenom alla klippsätt och sett vilket jag ska använda på henne.
men nu är jag nästan säker på hur jag ska göra, så jag tror det blir bra!

imorse hade vi iallafall svenska, och vi gjorde INGENTING i 3 jävla timmar.
hon skulle ha betygsprat med 8st personer, men hon hann med 3-4st på 3 timmar?
förstår inte hur den där människan fungerar riktigt asså.
menmen, får väl vänta och se ifall det blir förbättring.. men verkar inte som det, då det inte blivit någon ändring överhuvudtaget på en hel termin.
åååh, kan bli så irriterad.

men jaa.. på lunchen tvättade Christian mitt hår, så nu ser det aningen bättre ut iallafall.
så antar att om ett par tvättar så bör det värsta gula vara borta.
sen efter lunchen hade vi matte, och det va rätt slappt egentligen.
hade matte i ca 1 timma sen hade vi rast, och så slutade vi typ direkt efter rasten.
var dock inte hemma förens 16 iallafall.. men bättre än halv fem!

imorgon har jag idrott på morgonen, och på eftermiddagen har jag mentorstid.
så hoppas att jag slutar tidigt, för det brukar vi ju göra.
sen efter skolan ska jag till min bebbo!

meeeen, det här blev visst ett långt inlägg.
kanske hör av mig senare, annars imorgon :)
Puss

Inga kommentarer: