20101220

LOV!

Hejhej!
dagen började med ett matteprov som gick rättså jävla åt helvete,
men äh.. någon gång måste väl vara den första gången för IG också!
slutade iallafall direkt efter lovet, så sjukanmälde mig för imorgon och tog lov.
så jäkla skönt ska det bli att kunna sova ut imorgon, hehe.

när Linnéa och jag kommit in till motala, så gick vi och fikade på Lilla hem.
därefter åkte jag hem till mig och städade mitt rum och fixade lite småsaker,
och sen gick jag en promenix med bebis.
sen vid halv fem åkte jag hem till Älskling och tog det lugnt med honom.

har nyss bastat, så tänkte lägga mig i sängen snart och läsa och sen blir det sängdags tidigt.
imorgon väntar en dag med städning och så ska jag träffa Emelie.
sen på kvällen är det sista träningen innan Jul, och efter träningen ska jag hem till världens finaste och sova över.

men vi hörs imorgon!
puss

Inga kommentarer: