20110116

Hejhej!
hade tänkt ladda upp lite bilder från kalaset idag,
men det verkar inte som att servern accepterar dom? :s
konstigt! jag har ju kunnat ladda upp bilder tidigare.

menmen, idag åkte jag och Älskling till Madde för att fira William som fyllde 1 år i måndags.
lillkillen har börjat bli stor, så snart tror jag t.o.m att han kan gå!
han kan ju gå en liten bit ifall han håller i något, och ibland kan han ställa sig upp och stå en stund utan att hålla i något. Superduktig kille det där!

anyways, va på kalas på dagen några timmar,
sen promenerade vi ner till Älskling där vi tillbringade resten av dagen.
va hemma runt sju halv åtta, och då hoppade jag in i bastun.

nu tänkte jag borsta tänderna, och sen är det väl sängen som gäller.
vi får se ifall jag lyckas få upp några bilder imorgon.
PUSS

Inga kommentarer: