20090731

Hejhej!
Jag har precis kommit hem från bion.. och jag tyckte filmen va lite sådär faktiskt!
eftersom jag är lite sådär töntig av mig och gillar HP, så är jag rätt besviken.
Det hände i stort sett ingenting förens den sista halvtimmen i filmen,
så att sitta där i 2timmar och kolla på ingenting är rätt långtråkigt.
Men när det väl började hända saker, då va filmen helt okej.

Jag har inte hunnit att göra någonting mer idag, typ.
hann gå en liten snabbis på stan med Lina, köpte hårfärg så vi kan göra hennes nya löshår ljusare :)
hmm.. eftersom jag inte har något mer att skriva så lägger jag in några bilder.. blir som vanligt en "dagens outfit".

menmen!
ska snart käka pizza (tredje fredan på rad!) sen ska jag nog bara ta det lugnt..
sova tidigt eftersom det är träning imorrn halv elva! usch!
jaja.. hoppas ni också haft en helkul fredag!
puussss !

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är nog en HP nörd..
tur att filmen inte var så bra då ;D
*glädjeskratt*
nejmen haha.. <3
lite synd för dej kanske..

' sa...

Haha, nog en HP-nörd?
helt ärligt.
JAG STÅR FÖR ATT JAG ÄR DET.
älskar böckerna och filmerna.
haha, ingen aning om varför men så är det ;)

haha ;)