20090801

Hejhej!
Sitter här och tar det lite lugnt, ingen lust att göra iordning mig än.
sjukt fint väder, om man jämför med alla andra dagar, så jag ska inte klaga!
träningen va sådär.. trodde jag skulle vara mycket tröttare, men nae.. fast det va ju ingen hårdträning direkt :) vi skulle tydligen köra igång ordentligt på måndag! nice :)
det känns lite roligare att spela nu faktiskt, kände varken av benen eller höften :) Dessutom har man inte hunnit tröttna på alla träningar och allt! dessutom match på fredag, NICE!
haha, så jag ska antagligen inte lägga ner det :)
men vill väldigt gärna börja i streetdance också.. heh.
så kaanske blir att man testar på det i höst :)

menmen!
jag har ingenting mer att skriva.
kanske ska ut och sola lite, annars så tror jag att jag slöar tills Lina kommer hit igen :)
bruden slaggar ju här eftersom mamsen och dom sover borta.
men eddieboy stannar hemma.. så det blir inte att stanna ute länge ikväll.
skriver mer ikväll tror jag, om inte så skriver jag imorrn :)
Ha en rolig lördag nu!
puuussss

Inga kommentarer: