20090728

Hejhej!
Skulle ju ha träffat Emelie vid fyra.. men ingen av oss va färdiga då,
så vi sköt fram det till fem. Men ingen av oss är färdiga än!
haha.. mitt hår torkar ju aldrig så jag kan inte göra iordning det !
usch.. hatar att låta det självtorka, men det är la det bästa för håret?

Idag kör jag på med bruna linser iallafall!
måste också köpa ny mascara.. den jag har nu; define a lash är sjukt bra,
men vill testa någon ny, får se hur det blir!
när jag testar nytt blir jag oftast besviken, tyvärr.


där är iallafall en bättre bild på dom bruna linserna.. fint?

jag kanske lägger in en "dagens outfit" senare..
beror på om jag hittar min kamra eller inte.
nu ska jag försöka göra något åt mitt hår!
skriver senare, puusss !

2 kommentarer:

Anonym sa...

dina ögon är fina :)
du passar säkert i alla ögonfärger, du borde beställa typ värsta annorlunda färgen:O
fan fränt!
hah.. skulle jag kommentera denhär bilden för :)?<3

' sa...

haha, dom är inte fina nånstans.
bara när jag får det där mörka runt.. du vet vad jag menar? :)

lila ska jag beställa nästa gång,
eller såna där glitter till gröna :)
asnice båda två!

hahaa.. Emelie ;)
kul med kommentarer du vet ;)