20090819

Grattis Emelie!

Hejhej :) !
sitter här och skulle helst bara sova,
men det är Emelies födelsedag idag så runt sex ska jag till henne och fika :)
men innan det hinner jag se på film, tror jag, haha.
har blivit ett riktigt filmfreak!

menmen :)
det kändes som att skoldagen aaaaldrig skulle ta slut idag asså!
ville bara hemhemhem i stort sett hela tiden.. ingen håltimma eller nått, sånt suger asså.
men imorrn har vi iallafall en helt okej dag fastän vi slutar halv fyra.
och efter skolan tror jag att jag ska träna, även om mina ben gör ont.
får smörja galet och köra på så gott jag kan bara.
efter att jag varit hos Emelie och firat henne så måste jag sätta igång med läxorna..
bl.a skriva om min garderob på engelska - vilken normal lärare ger en sån läxa egentligen?
tur att det räcker med en halvsida iallafall, haha.
och sen göra ma-läxan så jag slipper stressa med den imorrn :)

jo, jussteeee !
skulle ju ta kort idag, men jag glömde kamran eftersom jag knappt kom upp imorse och fick stressa som bara fan..
men jag kanske tar bilder hos Emelie, annars så får jag väl försöka komma ihåg att ta bilder imorrn :)
hm.. jag har inget mer att skriva.
skriver kanske igen när jag kommit hem,
annars så hörs vi imorrn efter skolan :)
Ha't bra !
puuusss

Inga kommentarer: