20090805

Hejhej :)
gör iordning mig, men passar på att uppdatera lite!
det blev inte skänningemarken med Ivarsson,
och det blev inte att träffa Emelie kl. 14 för jag vaknade med panik kl. 13 och undrade hur fan jag skulle hinna, men Emelie hade inte heller orkat gå upp så det va lugnt :)
men Lina kom nyss och frågade om jag skulle med till marken iaf,
med hennes mamma och Fredrik.. så jag tror faktiskt jag ska dit iallafall!
även fastän det är samma saker varje år, så är det lixom typ en tradition,
det är bara så att man åker till skänningemarken åtminstonde en av dagarna varje år.
dessutom brukar det finnas fina piercingsmycken till naveln! :)
har ingen aning om när vi åker och hur länge vi är där,
men jag hinner inte med träningen.. tyvärr.
känner att det skulle va asskönt att träna, men vad gör man?
tror iallafall att jag ska sova hos Emelie inatt :)
kulkul! det va ju trots allt senast FÖRRA veckan vi sov över senast, haha ;)

jag har fortfarande inte hittat mobilsladden, så inga bilder.
men jag ska ta och ladda kamran iallafall, så bilder ikväll tror jag det blir! :)
jani.. jag har inte så mycket mer att skriva.
har rätt bråttom nu, har inte änns klätt på mig och jag tror vi skulle åka om nån timma.
uschusch, varmt är det också!
jag fattar inte hur det kan vara varmt utan sol? det är typ SJUKT mycket moln på himlen,
ändå är det värsta värmen ute :o

menmen!
nu ska jag stressa ihjäl mig,
skriver igen när jag kommit hem :)
pusspuss!

Inga kommentarer: