20090813

Hejhej!
Kom precis hem från träningen,
eller "träningen", vi tränade inte pga åskan.
haha
när vi sprang ut på plan, då såg vi blixten och sen så tittade alla bara på varandra,
och ni vet hur håret blir när det är "elektriskt"? så blev håret!
sjukt jävla läskigt!! sen så hörde man mullret och då sprang alla tillbaka, haha!
innan va jag ju inte alls sugen på att träna, men när vi sprang tillbaka mot omklädningsrummet så ville jag träna iallafall!
haha, det kunde ju ha blivit en skitkul (blöt) träning!
menmen.. match imorrn kl. 18.
hoppas verkligen det inte åskar så matchen blir inställd!
för jag är sjuuuukkkktt sugen på att spela !

menmen, bästaste Elin kom förbi med några harry potter filmer,
så jag ska se på film :) haha
ska försöka sova skapligt tidigt också.. skolan närmar sig ju :(

jaja, skriver imorrn igen!
pusspuss

2 kommentarer:

elinivarssson sa...

Hoppas du får stor anvädning av filmerna ;) hah

' sa...

Jag kommer titta sönder dom!
asså seriöst, TACK!