20090813

hejhej!
nu är jag också vaken!
haha, nevars.. vaknade redan kl. 12 idag :)
har inte gjort något, och har inte tänkt göra något heller.
förutom att träna förstås.
känner mig verkligen helpepp på att träna i åska och spöregn! wohooo :(
men, måste om jag änns vill ha en chans att få spela imorrn.
Mantorp är det som gäller då, borta.
hoppas på en vinst såklart! lite tråkigt att det är på konstgräs bara..

menmen, idag fick jag papper från skolan om studiedagar, välkomstgrej osv,
det närmar sig sjukt fort nu asså!
bara några dagar kvar.. och jag har inte änns börjat njuta av sommarlovet :(
men så kan det va!
glad för att jag inte börjar gymnasiet iår iallafall, haha.

menmen, jag har typ inget mer att berätta just nu iallafall,
tror jag kanske ska se på Australia igen :)
ELLER JO! haha
lillebror läste i tidningen förut att hundar är smartare än de flesta tror?
dom förstår hela 150 ord av det vi säger + att dom kan räkna!
är det sant eller? isf sjukt coolt.

men som jag sa,
ska nog se på film nu, annars slår jag på tvn för det har slutat åska :)
pusspuss!

Inga kommentarer: