20090915

3månader, jag älskar dig.

Hejhej!
solen skiner och allt är frid och fröjd.. not
bilddagboken funkar inte så mitt liv går under.. typ
nejmen, vi har franska och vad annars ska man ha som tidsfördriv?
jani, blir helt enkelt ebuddy! tror jag..heh
annars så slår jag på stort och gör det jag ska göra,
selingua! tjohooo!

har dubbeltimme gympa efter den här lektionen,
vet inte om jag känner för att vara med.
tempo 1-2.. njaa?
får se sen, drar förbi hemma och smakar mina bullar innan iallafall (om det finns några kvar..)

sen ikväll har jag bestämt att jag SKA ner och träna.
jag bara måste det.
har ioförsig en jävla massa läxor och så,
men det får jag ta tag i imorrn.. kanske.
jaja..

nu börjar han bli lite misstänksam eftersom jag skriver så mycket,
hehe.. hörs sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haa, bilddagboken funkar visst.

ebuddy, kom in då!

bullar :*

' sa...

nuja funka det, haha.
loggade ju in!

äckliga
jag ska aldrig mer baka
åtminstonde inte bullar!