20090919

Godmorgon!
tittade igenom dom där bilderna och asså.. njaaa
känns inte riktigt bra att ladda upp dom, så jag skiter it.
tar några kort sen ikväll istället :)

jag har precis ätit frukost, så nu är jag pigg och glad!
solen skiner osvosv.. haha
bra match väder är det, så jag är faktiskt skitsugen på att spela.
tror matchen kommer vara ganska jämn faktiskt,
båda lagen vill verkligen vinna.
meeeen, vi får helt enkelt se hur det slutar.

ändrade planer ikväll..
lite tråkigt faktiskt eftersom jag är riktigt festsugen.
menmen, inget att göra åt.
blir att ha kul utan alkohol istället, och det går ju det med! :)

men jag ska fräscha till mig nu..
raka bena och så.
ingen vill väl sova brevid en igelkott!
haha, tror inte Emelie och Theo vill det iallafall.. höhö
så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin.

hörs senare :)
puuss!

Inga kommentarer: